středa 20. února 2013

Maileg plechová krabička na zoubky

Dnes má láska přišla o svůj první mléčný zub,pořídila jsem překrásnou krabičku do které jsme zub uložili,pěkně v ní cinká..Ke všem co znám chodí zoubková víla,k nám chodí zoubková myška,jak jsem k tomu přišla nevím,ale je to tak od jakživa,snad pro ten myší chrup?Nepřišlo mi to ani divné,dokud mne na to neupozornila učitelka ze školky..:-)No u třetího dítěte už to nemá smysl měnit,k nám přijde myš:-).Králíčkové krabičky jsou z Marks&Spencer,opět jsem nemohla odolat..cena je nepublikovatelná vzhledem k velikosti:-))Doma se ji rozhodně nikdo nedoví:-)).Starý hliníkový metr,,po tom jsem dlouho toužila,na vánoce z něj bude na polici hvězda,teď jsem udělala M..(jakože JÁ:-) )..                                    Jo a špulaka od Madam Stoltz,to je taky dobrá story,při objednávce jsem uvedla,ať mi zásilku zabalí do obálky,trošku mne překvapilo,když volaly z Bellarose,že do obálky se nevejde,že musím doplatit,že je to na balík..Byla jsem dost naštvaná,ovšem po rozbalení mi vypadlo oko,to není špulka,ale činka:-))!!!Já myslela,že je tak 10ti centimetrová a ono má 8 cm jen to spodní kolečko,na výšku asi 25!!:-))..Škoda,že mám tak málo stuh,musím dokoupit...









Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...