pátek 22. února 2013

Mísa green gate Ingrid beige

Po téhle míse jsem dlouho toužila,asi rok,neměla jsem ji kde dát,ale teď je situace jiná,mám obří vitrínu a tu prostě musím zaplnit.Tahle série green gejtu:-)se mi strašně moc líbí,bohužel už skoro nikde není v prodeji...No budu se snažit,ještě potřebuji džbánek.Usmívám se,když si vzpomenu ,jak jsem si říkala nechápu co ty ženský z toho green gejtu tak šílí...Nějakej porcelán:-)♥
Na druhé fotce je sametová krabice ulovená na aukru ,má vyšívané víko a tak se nabízí ukládat do ni nějaké ty ruční práce...Pár dní ale musí holka větrat,mám tušení,že prodejce v ní ukládal doutníky,nebo fajfku nebo cigára....šíleně páchne.Už jsem ji vytřela vlhkým hadrem a vystříkala Airwickem ze záchodu..:-)


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...