neděle 17. března 2013

INDOOR SKYDIVING IN PRAGUE






Konečně se dostávám k tomu abych napsala komentář...
Takže na stará kolena jsem si šla zalétat,nutno zdůraznit,že to byl dárek od mého božského k narozeninám...
Žádné obavy jsem víceméně neměla,snad jen ať se moc neztrapním a ať tam se mnou nejsou nějací adrenalinoví šílenci,nebo strýček Fido,zkrátka ať nejsem ze skupiny letců nejhorší:-)..
Hned po příjezdu jsme se šli podívat jak tam před námi lítají ostatní a zrovna tam byla skupina nějakých profesionálů ,kteří tam dělali neskutečnou akrobacii,při té příležitosti jsem si všimla,že se nestojí na zemi,ale na síti...(také mi mohlo dojít,že nějak se tam ten vzduch musí dostat)ježiš,mám strach z děr pod sebou,takže jsem se radši nedívala co tam je...už jsem se viděla jak nevzlítnu a křečovitě se se zavřenýma očima držím sítě a volám o pomoc ...nahoru jsem se taky radši ani nekoukla,určitě tam je vrtule,co člověka co jim uletí rozseká na hadry...Chudáci děti uvidí konec své matky:-)a taky mne trochu rozhodilo,že mne vlastně uvidí všichni co tam zrovna kolem jsou,takže trapas ve velkém..No nic jdu na to,kdyžtak tam nevlezu a vzdám to..
První trapas přišel hned při registraci na recepci,pochopitelně jsem neměla heslo zaslané z potvrzujícího mejlu..neva,taťka to zvládl...Druhý trapas,při registraci jsem nechtěla uvádět jméno a tak jsem tam z legrace dala LETUŠKA...to byl průšvih,neboť všichni objednaní na let byli pod svými jmény jen já tam měla letušku..:-)Bohužel jméno mne doprovázelo i na velké světelné tabuli s pořadím letů...takže trapas!:-)
Hned na začátku nám dali kombinézy,ty rozdával hezký mladík,leč pravděpodobně nezkušený,neboť mi podal kombinézu velikosti S.(asi to bral chudák podle výšky a nedošlo mu,že paní v dlouhém černém svetru asi něco maskuje:-))...Tak povídám,rovnou mi to vyměňte za M nebo L,do toho se nenarvu...Takže jsem nacpaná v eMku a to tak,že jsem se málem nemohla ohnout k zašněrování bot,pak vám dají brýle a helmu..Všechno tedy dost těsné asi aby tam nefoukal vítr nebo co:-)možná měli i helmu a brýle v eMku,ale to už jsem neřešila..Následuje instruktáž s tréninkem správné letecké polohy,ta je na břiše,poloroztažené nohy a ruce předložené před sebou...Některé účastníky bolí záda už jen ze zkoušky polohy,tak lehce propadám panice,že to nedám...
No a pak nás odvedli do přípravné místnosti,nasadit brýle,helmu,čepice a špunty do uší a jde se na to...
Při vstupu do tunelu musíte mít ruce v pěst na prsou a instruktor vás chytí a položí na proud vzduchu,pak je důležité zaujmout polohu...
Dobrý,dám ruce v pěst,nekoukám dolu pod síť,pak otevřu oči,ležím na vzduchu a ruce stále u prsou...Do prdele RUCE!řikám si a roztahuju je do správné polohy,prsty mi nechtěly držet u sebe a nohy ,no ty mi vybrovaly,že jsem je vůbec nemohla srovnat,hlavně jsem vůbec nevěděla,kde je mám!:-)
V tunelu fouká šílenÝ vítr,takže jít tam s rýmou,tak jsem jak spiderman omotaná v síti a přilepená na skle...
Let:-)je rozdělen na 2 části po 1,5 minuty..takže letuška letěla 2 x a bylo to super,kdyby řekli,ať jdem ještě,šla bych...Při druhém letu jsem byla i docela vysoko a bylo to nádherný...
S sebou to chce zásobu kapesníku,dutiny mám provětrané jak nikdy a prakticky celé odpoledne smrkám.-)..
LÁSKO DÍKY ZA SUPER ZÁŽITEK!♥


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...