neděle 9. června 2013

JAK SI UŽÍT KRÁSNÝ DEN?TAKTO!♥

Dnes jsme si udělali krásnou neděli.Počasí bylo super až na večer,kdy se přihnal přívalák.
Rybolov pro děti.cz to byl náš cíl č.1.Pro děti super akce,lze si zapůjčit pruty,dostali jsme návnadu(patku chleba ) a jde se na to.Po marném vysedávání u rybníka kde kromě ryb byly hlavní atrakcí(alespoň pro naše děti)dvě vodní želvy a mraky vážek,což jsem ocenila hlavně já:-),jsme se přesunuli k sádce a tam po pár minutách vytáhli 3 krásný pstruhy.Rybu jsem si hned nechali ugrilovat.Byla výborná!Krásné klidné,čisté prostředí,pár lidí,žádné ubrečené děti a hlavně čisté wc.Doporučuji!!






Národní hřebčín KLADRUBY♥

TO NEPOTŘEBUJE KOMENTÁŘ.SPNILA JSEM SI SEN,MOJE OČEKÁVÁNÍ BYLA VĚTŠÍ A I TAK KRÁÁSA.


















Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...