středa 3. července 2013

Delfíni v Praze epy epy- AQUA AQUA!

Tak já jsem bohužel mezi těmi šťastlivci:-)co si koupili vstupenku na  prozatím nechvalně známou  šou **delfíni v Praze **(1600 kč)...Jako bonus,snad aby děti neprobrečeli prázdniny jsme měli možnost vidět šou aqua aqua..OPRAVDU OCEŇUJI SNAHU!
Při příjezdu před mimochodem nádherný obří stan jsem si myslela,že je to žert,parking prázdný,až na auta zaměstnanců a nikde ani noha....
..Dětem se vystoupení  naštěstí  líbilo,já pláču:-(,za ty prachy mimochodem celodenní vstupenka do zoo Praha)jsme 25 minut poslouchali o žížale:-)(nekecám) šneku:-) a štice:-),mohli jsme si sáhnout na hada a z dálky vidět krokodýla a pelikány...Pak přišla přestávka asi bychom to rozdýchali :-).Po přestávce konečně přišel program,který alespoň trošičku za něco stojí...číslo se cvičenými papoušky+ papoušci ARA  pěkné,a špička cvičení lachtani.Se kterými je možno se po představení vyfotit za 250 kč:-)Tohle jediné číslo opravdu stojí za to.Po lachtanech 2 tučňáci co se nedobrovolně sklouzli na klouzačce a pak osvětlená fontána u které fakt strašně řvala hudba...,že ani nebylo slyšet,co na rozloučenou říká moderátor....Snad doufal,že jsme se z toho nepo.....:-)
Jako fórek jsem dceři koupila plastovou hračku delfína za 50 kč a jeli jsme domu:-)).Doufám,že mi jednoho dne přijde email,že delfíni v Praze opravdu vystoupí a nebo že vrací peníze,ale myslím,že je to asi stejně marné přání jako aby mi do rána narostly dlouhé zlaté vlasy(to jsem si přála asi do 10 let,vždycky když jsem šla spát))...TAK SCHVÁLNĚ:-)♥


 za tmavou stěnou je prý to delfinárium...nevím,nebylo tam vidět...




Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...