pondělí 8. července 2013

Drážďany krásné město a dobré nákupy!

Auto jsme zaparkovali nedaleko nádraží
 Obchod na nádraží

 DM!♥

 Neunesla bych vše co potřebuji,tak se musím vypravit ještě jednou♥















 :-)
Nikdy jsem v Drážďanech nebyla,byla jsem proto hodně zvědavá,jak to tam s tím nakupováním je..Zrovna nebyly žádné výprodeje,jen počínající slevy.Že bych padala na zadek to tedy ne,podobné zboží,podobné ceny,pár neznámých obchodů s hadříky spíš pro dvacítky:-).Jen v CaA mně překvapil obrovský výběr společenských šatů-neznám:-) a propadla jsem megalevné drogerii!Na zádech mám hrb,jak jsem táhla zatíženou tašku...
Zato mne opravdu překvapilo historické centrum!!Krása,všude čisto,pouliční hudebníci a nevěděla jsem co dříve vyfotit...
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...