čtvrtek 8. srpna 2013

ikea RASKOG

Pořád jsem přemýšlela,jak zaplnit místo vedle linky,nakonec jsem objevila tenhle servírovací vozíček.Ikea ho má ještě v tyrkysové,ale to je na mně moc velký odvaz.Tahle tmavě šedá je hodně podobná lednici a tak neuráží..

 Green gate sapon na nádobí,asi nikdy nepoužiju,pěkná dekorace...

Smaltovaný lavor z aukra za 2 kč + poštovné,sice jsem ho vyhrála už v červnu,radost z něj mám od včera,prodejce se nějak neměl k odeslání,asi si za něj nepředstavoval takový zisk z prodeje:-)).Nakonec jsem zahájila spor a hle v ten den zázrakem lavor odeslán:-)

 Melaminový talířek,mám 4 ks a nutně scháním ještě jeden je to green gate Lukas Red..je tak používaný,že jsem je zařadila normálně mezi talíře..děti nechtěj jíst z ničeho jiného.Původně jsem ho chtěla  začít používat na vánoce..

 A lucerna a kurníček** po všech těch zpatlanejch patinách jsou na bílo:-)

Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...