pondělí 19. srpna 2013

Letní kuchyně

Proč mne teprve v sobotu! napadlo zapíchnout louči do písku s kameny nevím.Válí se mi to tu už 5 let a lampový olej jsem loni koupila omylem místo podpalovače:-)..Lepší někdy nežli nikdy...Gril je zatím nedodělaný,snad se k tomu příští rok dostanem,představu mám jasnou...




Poslala mi kamarádka:
MOJE PRAVDY:

Nepotřebuji alkohol abych se ztrapnila....
To zvládnu i bez něj. 

Kdybych byla ptákem, věděla bych zcela přesně
koho poseru jako prvního!

Nejsem náladová,
jsem „emočně flexibilní".

Nejkrásnější slova na světě?
„Jdu nakupovat"

Nemám žádné vady!
Jsou to mé speciální efekty!

Ženy musejí vypadat jako ŽENY
a ne jako otapetované kosti!

Odpouštět a zapomínat?
To nepůjde, nejsem ani Ježíš, ani ještě nemám
dostatečně rozvinutého Alzheimera.

My ženy jsme andělé  
a pokud nám někdo odlomí křídla, letíme dál - na koštěti! Jsme totiž flexibilní!  

Na mém náhrobku bude nápis:
„Co zíráš tak hloupě? To víš, že bych raději ležela na pláži!"



Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...