středa 21. srpna 2013

Šmoulové 2

Včera jsem byla s dětmi v kině na Šmoulech 2.Moc pěkné!,není to pro úplná mimina,děj je v Paříži ,tak jsem se mohla kochat♥,taky tam je na pár záběrech moc hezky vybavená kuchyň:-))takže i troška inspirace:))...A dětem se to líbilo a nenudili se a to je hlavní..
Nedalo mi a to a cestou jsem (v rámci možností s dětmi)prolítla HM,CA a FF...začali prodávat školní pomůcky a podzimní oblečení,ovšem ceny  jsou zatím dost nasazený i když všude propagují ,že je sleva..
Ještě jsme dali mekáč,páč tam mají jako figurky šmoulíky taky,tak ať jsme styloví:-)


                   něco málo do školky /školy♥ pro šmoulu a šmoulinku
              puntíkaté sešity!,já jsem z nich nadšená,celkově by se dalo říct,že dost ulítávám na blocích,za mých časů bylo prd:-),tak jsem je vnutila nejstarší myslitelce:-)))


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...