středa 25. prosince 2013

Vánoce 2013♥ publikovatelné fotografie..:-)








Letos mám za sebou vlastně dvoje vánoce..Velká pánská návštěva poslední adventní neděli vydala za hodně velké vánoce,alespoň co se vaření a uklízení týká.
Salátu jsem tedy letos dělala 2 kýble:-). 
 Letošní  štědrovečerní hod jsme pojali dost netradičně:-),byl salát,ale protože nebyl kapr(,páč se vněm stejně všichni akorát hrabem),dali jsme si stařené bio hovězí♥...takže motto- nejlepší kapr je hovězí!!a fakt dobrota!Jen děti si malinko déle zažvejkaly:-)..
Polévku jsem udělala drůbeží s játrovými knedlíčky....
Večer se myslím povedl,chudák Zuzka už od 4 hodin propadala panice,takže jsme jedli o něco dříve..
Každý rok jezdíme do Brandýsa do kostela pro betlémské světlo,aby nás Ježíšek našel.Kupodivu jsme si letos připálili svíčku od správného svícnu:-))..ale zase nám hned před kostelem zhasla lucerna:-))..
Doufám,že všem přinesl Ježíšek to co je pro ně nejcenější,mně letos stačilo jen sledovat děti jak škubou papíry a stálo to za to...
Klidné svátky...Míša♥
P.S.každému komu jsem psala o půlnoci nesrozumitelné sms se omlouvám:-)))))


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...