úterý 4. března 2014

Konečně mám mlýnek na mák

Před pár lety mi zrezl k nepoužití můj starý ...většinou jsem na razila na mlýnky z plastu za 300 a to já odmítám dát:-)..Na internetu jsem se dočetla pár super rad,jak namlít mák bez mlýnku,jako třeba tyčovým mixerem(do vyšší nádoby dát mák a k němu krystalový cukr a pořádně přitlačit na mixer):-)...funguje to,ale mixer je tak na 4 použití,trošku i zasmrdí motorek..:-)..pak jsem mlela mák ve starém mlýnku na kafe,neznám větší piplačku:-(..
Můj objev je z litiny a stál 150 kč,za ty prachy se nedá málem koupit ani použitý
na aukru..takže kdo potřebuje..www.ku-z-el.cz  ♥ k mojí potěše,nebyl to záměr mám bílej kornoutek!♥..
Na fotce mele taťka,potřeboval se včera uklidnit,protože jsem při vyjíždění(couvání)kolem domu nějak nezvládla situaci a urazila jsem samonavíjecí stojan na hadici..nakonec na to koukl z druhé strany a je rád,že jsem nevzala barák,ale bylo to těsný  (15 cm):-))
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...