středa 29. října 2014

den 2.-HALLSTATT městečko a solný důl

Předkládám fotky míst,která z nějakého důvodu zaujala mne...znáte mne pěkná kytka a už lezu s foťákem přes plot:-).takže jestli se chcete podívat na pěkné fotky města jako takového stačí projet googl...ale lepší je si tam zajet:-))


vyhlídka na jezero a městečko,kluci šli já ne:-) sedím připoutaná k lavičce :-))
 zvládla jsem se naklonit a vyfotit alespoň toto,pochopitelně z bezpečného místa:-))
 na vyhlídku musíte přejít tento most,já ho přeplazila nebo nevím,mám okno:-))hrozná výška:-))



 projekce v jeskyni..škoda že si u nás neberou příklad,bylo to krásné..










 typický obrázek ..ve městě převažují turisté z Asie..


 na tuhle fotku jsem hrdá,vypadá jako s asie..:-))











 UFO:-))


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...