čtvrtek 18. prosince 2014

Je to tu :-)


každý rok,a letošek opět není vyjímka někdo z mých dětí na vánoce skončí na ORL...Letos je to Z.Ucho jsem jí nenechala píchnout,někde na internetu jsem četla,že se to nemá,byl to risk,protože doktor mne upozornil,že jestli to praskne samo ,bude mít jizvu...Prosadila jsem si svou a doma jsem pak strašně litovala..Z celé odpoledne proplakala v bolesti a to i s otobacidem a ibalginem a obkladem...Naštěstí do rána a to zaklepávám se to uklidnilo .Z ucha nic neteče,tak ještě nejuchám,ale snad dobrý...
Letošní vánoce budou jiné.Nejstarší dcera se z bůhví jakých důvodů v 18 rozhodla přestat chodit do školy...Ani po dobrém,ani po zlém nic nepomohlo,aby názor změnila.Je spokojená mimo velkoměsto v dětském pokojíčku svého přítele a s prací u pásu.....
Co dodat...Kdo má děti ví,jaké prázdno vznikne odchodem jednoho z nich..A jak zoufalé je sledovat jak si někdo ničí život...V běžné dny se s tím docela poperu,ale ty vánoce,to bude tíha..
Snad bude líp....čau holky,zdobim,peču,ulízim  :-)
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...