sobota 29. srpna 2015

marmošky od blanky Milfajtové

 Jaké jsou nemohu zatím říct,schovávám je k nějaké příležitosti.Dostala jsem je jako dárek od mojí sestry.Nikdy bych neřekla,že si budu schovávat marmošku,ale tyhle jsou vyhlášené,tak čekám na první návštěvu co zůstane na snídani  (zní to zajímavě .-) ) a hned ji budu nabízet.Blanka Milfajtová je podle mne přesně příklad toho co já říkám už dlouho.Všichni letí vpřed a hurá technologie,ale klid a nejhezčí věci zůstávají kolikrát zapomenuty v minulosti.Strašně jí závidím,že se takhle našla a žije si svůj sen.
 V souvislosti s tím mne napadá těch řemesel co už dnes není...Kolikrát zajdeme do skanzenu a děti ani nevědí na co tam polovina věcí je ..Je to hrozný,ale moje děti ani nevědí,jak se dělá kompot,nebo jak se zavařují okurky.Musím s tím něco udělat.Nedávno jsem odhalila strašnou věc.Ptám se kdo dělá rohlík a chleba,kde ho koupíme?odpověď v globusu.Kdo prodává nitě a šije oblečení,koukali jak vrány.Nebo co vyrábí švec?vůbec nevěděli.:-((
Myslím ,že se to stejně všechno vrátí,já sama na sobě pozoruji,jak se ráda vracím k bylinkám a ručním pracem a originálním ručním  a tradičním výrobkům... je to na nás rodčích....



 půlka rostlin i když byly letní mi v truhlíkách uschla...ať nemám prázdné,zasadila jsem violky..

Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...