sobota 5. září 2015

Venku se udělalo konečně normálně:-)

Já přes to léto neměla ani kolikrát energii chodit:-).Takže už zase jezdím na *otočku* po nákupech a hned jak jsem dala dohromady dětem tašky,kufříky a tělocviky a oblečení a boty atd:-))..(řeknu vám,je to mentálně i fyzicky dost náročné)  .-) tak jsem  zajela jsou do Ikeje:-)
 nemám tenhle mini katalog,takže jsem ho hned čapla
 Objevila jsem bezva koš na prádlo,předělávám zrovna dětem skříně ,jinak bych do tohoto oddělení asi nešla,koš stojí jen 199 kč-dobrá cena!!


 tohle je myslím serie finstorp,mám už v barvě zelené,ale je venku u grilu a nebyla jsem moc nadšená,páč ta zelená série má stříbrné úchytky,tahle černo bílá je pěkná.V ikeji právě mají akci *zavařujeme*,takže jsem hned bafla samolepicí štítky  HEMSMAK..myslím,že polepím všude všechno,měla jsem jich vzít víc:-(

 no a taky jsem asi objevila vesmír:-).Já jsem konvičková a tahle termoska se mi moc hodí.-)..Nevím co se děje,ale v poslední době dokupuji vše v černé:-))
jo a přijďte kouknout i ke mně na zahradu:-)
pa M.
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...