pátek 18. září 2015

Vzácný okamžik .-)

UKLIZENO!
Musím se přiznat,že během prázdnin a těch veder,jsem toho doma moc neudělala.Děti doma,takže pořád dovnitř  - ven, dovnitř - ven.Všude ťapky od mokrých nohou z bazénu,drobky,jak se sledovala telka a u ní se u nás pořád něco chroustá..
Takže konečně a to je 18/9 mohu říct,mám uklizeno.Dokonce jsem umyla i na lince,takže si odškrtávám i vánoční úklid:-).-)
Takže pár katalogových fotek IKEA :-))






 Ta  bílá truhla je můj staronový kousek.Našla jsem ji na fotce koupelen v katalogu ikea 2007,takže bude asi staršího data.Stála 500,-,je jak nová.Strašně mne baví detail  jako porcelánová úchytka:-).To už dneska moc není.Vůbec mám pocit ,že tak od roku 2010 mne katalog ikea moc nebaví.Nádherný je 2006 a 2007 :-).
Hezký víkend!
M.


Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...