úterý 27. října 2015

IKEA VÁNOCE 2015

Jako vždy jsem to nezvládla a už od poloviny října plánuji výjezd na nákup do žlutomodrého domu.Kamarádka co v Ikee pracuje mi hlasila už v půlce října,že se chystají vánoce..od té doby nespím:-):-))..Loni jsem sice nakoupila také hromadu blbin,ale jak se později ukázalo pěkně jsem to projela v tom hlavním a to v osvětlení...Mám na mysli ta nasazovací světýlka na řetěz..řetěz mám kilometr dlouhý,ale jaksi málo světel a v půlce prosince ,když jsem to zjistila už pochopitelně nebylo v prodeji ani prd..Takže jsem letos dokoupila a nabrala podle mne kultovní kousky...Taťka se dozví pochopitelně jen o polovině věcí a polovině ceny:-))..
 Rohožka už je venku,ze 4 velkých svíček udělám adventní,čísílka mám ,navěsím a budou krásný...tácek s koníkem můj favorit*,mají i utěrky a zástěry.Utěrek mám tunu a zástěra mi také stačí ta co mám..ale utěrky byly v košíku:-).Neprošly závěrečnou cenzurou:-)...Konik je i na plechových dózách.Jsou krásné,tmavé,v poslední době vyvažuji tu svoji bílou doplńky v černé...
 Tohle balení je čiťoulince bílý ubrus,mají k němu i prostírání za 79 kč ..na mne už to bylo moc ubrus mi stačí...
 Povlaky na polštáře vločkový motiv,ten je i na svíčkách...papírové talířky na cukroví ,když jdeme k sousedům...
 ubrousky vločky...

 svíčky hvězdičky...

 velký tác,podobné obdivuji na severských blozích,tak jsem ho hned vzala,podobné nebývají za 199 kč.
Paroháček z GG ,inspirovala mne Věra,Věrko díky!
Jestli jste si všimly,letos nemám nic červeného a že tam bylo variant.Já se jí vyhla.Zkoušela jsem ji roky  tak dlouho,až jsem ji zavrhla.Ale u druhých se mi moc líbí.Červená je barva vánoc,ale ne u mne:-)
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...