sobota 26. prosince 2015

Náš sváteční den...

 Úpně nejdřív všem děkuji za přání v komentářích,všech si vážím ,mám velkou radost♥.DĚKUJU!
Náš sváteční den byl asi jako ve všech domácnostech...Ale letos jsem se držela a ni jednou jsem nevybuchla.Tradičně vše nachystáme a pak jedeme do Brandýsa do kostela pro BETLÉMSKÉ SVĚTLO  na náš stůl.Letos jsme se trefili a přijeli přesně v okamžik začátku mše.Bylo to krásné...Nejsme věřící a tak jsem jen tak nakukovali a nasávali atmosféru.Zuzka párkrát společně prohlásila ámen,aniž by tušila oč jde,ale chovala se sociálně :-)....Světlo jsme si málem neodnesli,nechtěli jsme jim tam *courat*,ale využili jsme chvilky,kdy se stála fronta na sušenku a šli jsme rychle na věc :-))...
Zbytek asi jako všude,hromada papírů a velká radost ♥.







Letos byl k večeři kapr vyuzený.Ja kapra jím,ale vyloženě pochoutka to pro mne není.Ale vyuzený byl fantastický!
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...