pátek 19. února 2016

Dřevitá pivoňka řez

 Tuhle Pivoňku mám už 8 let ,jako jedna z mála rostlin na naší zahradě je stále na původním  stanovišti.Loni nádherně kvetla a tak se rozrostla,že se krajní větve válely po zemi.
Snažila jsem se najít na internetu,jak se provádí řez,ale všude jsem našla jen doporučení,neřezat,nestříhat.
Ale,kdo se bojí nesmí do lesa ,já jsem ty boční větve prostě ušmikla a světe div se,nestalo se nic,naopak mám pocit,že mi pivoňka ze středu keře víc nahazuje poupata ..Pravda byly to trochu nervy,ale jásám. I z fotky je patrné,jak na zkrácené větvi nahazuje....podívejte se sami.
Takže kdo ji máte už velkou a nevzhlednou,v létě po odkvětu bych nějakou tu větvičku klidně ubrala,ať má keř hezký vzpřímený tvar.





Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...