středa 30. listopadu 2016

Mám rozhodnuto,

 Letošní vánoce budou modrobílé,tedy stromeček a stůl...Nebudu se tu opět rozepisovat,jak nemám ráda červenou.Vím,že k vánocům patří,sem tam ji používám.Ale na mne působí jako na býka :-´).Já mám v sobě tolik energie,že se s červenou  nemusím :-)...Vzácná fotografie uklizeného pokoje vznikla pochopitelně v dopoledních hodinách.Jinak bych asi musela před pokoj zavázat červenou policejní pásku,aby to chvilku vydrželo :-))


 Uklízím jak divá,mám teď hodně času,na zahradě není co dělat.Poslední,na co se chystám je svázat dřevitou pivoňku,ať ji nepoláme případný sníh.Já se tak strašně nudím a přitom se mi tak moc nechce do cukroví :-))


 Tradičně jsem zavěsila hvězdičky,jsem do nich zamilovaná už pár let,bez nich není kuchyň vánoční kuchyní :-).Greengate na stole žádný rok nesmí chybět,letos jsem vzala tuhle parohatou svíčku  :-)

Klidný předvánoční čas vám všem.♥
Okomentovat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...