pondělí 10. prosince 2012

Vánoční trhy Václavské náměstí a Staroměstské náměstí

Na Procházku do Prahy,myslím do centra se vydávám jen zřídka,snažím se alespoň jednou ročně.I to byla posledních pár let potíž.Motat se kolem orloje s kočárkem a dětmi mezi davy japonských turistů není zrovna příjemné...a vánoční atmosféře to také mnoho nedodá..Taky strach,že mi někdo hrkne na děti horkého svařáka,nebo típne cigáro opravdu hodně odradí:-)
Letos jsem vyrazila.Všechno pěkné,lidí také moc nebylo,jen je vidět,jak Praha šetří.Bývalo mnohem víc světýlek a dekorací  a i ten stromek se mi letos zdál nějaký řidší...No co,obešla jsem to,okoukla ty nesmysly co tu asi kupují turisté a jsem opět spokojená,rok mi to vydrží...











1 komentář:

Ajka řekl(a)...

pěkná fotoreportáž:-))
Ajka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...