pondělí 25. února 2013

Dóza green gate z Apropos shop v Dlouhé..



























Malá fotoreportáž...
Ráno jsem se vydala omrknout obchod Apropos ve Dlouhé ulici v Praze,ve čtvrtek je night shopping a sleva pro členy klubu 30% a to já jsem!!Myslím,že potřebuji všechno,vůbec jsem nevěděla,co si prohlédnout dřív!!Pochopitelně mi uprostřed focení došly baterky ve foťáku a to jsem na to včera před usnutím myslela,jen jsem už byla líná vylézt a dát si tam nové..
O kousek dál je i Mamaison,ale mají otevřeno od 10 hodin a to už bych nestíhala,tak příště!!

2 komentáře:

Jana Königová řekl(a)...

... dnes jsem šla okolo :-) ale bohužel bez foťáku :-) kráááása

Mižu řekl(a)...

Musím říct,že brodit se včera tou Dlouhou,to byl zážitek...Ze střech padaly vodopády,podél domů strašný louže a u kraje chodníků a mezi auty kopce mokrého sněhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...