pátek 29. března 2013

Jarní přehoz A JEHO PŘÍBĚH

♥Ségra♥ jsem unešená,dodatečně děkuji za spolupráci!!:-)
Tak tenhle parádní přehoz jsem si vyhlédla začátkem února!!Ano února a ebay uk...Poprosila jsem svoji sestru(protože švitoří plynně) ať se prodejkyně zeptá,jestli prodá i sem k nám na ten* východ*:-(,paní souhlasila,ale už jsme nestihly přihodit,neboť aukce skončila .A tak jsme musely čekat ještě další týden,protože přehoz šel opět normálně do prodeje.Nervák jako hrom.Naštěstí ho v Anglii ani nikde jinde nikdo nechtěl a tak jsme přihodily,domluvily jsme se (já ne,séégra pochopitelně )na poštovném,zaplatily a čekáme...
Asi po měsíci marného čekání,docvaklo mojí sestře,že nechala balík poslat obyčejně!!!Nepochopitelné!!!:-)A že je málem 100%jisté,že na něm už někdo leží.Na to nemáte co říct:-):-)A tak jsem ho odepsala ze svých splněných snů a začala šetřit na greengejťáckej:-)...
Předevčírem se stal zázrak,obyčejný obří balík z Anglie,obyčejnou cestou PŘIŠEL!!♥
A proč má název jarní,no protože mám vyhlédnutý ještě jeden:-) asi letní?:-)♥
CHA♥





Tohle bych mohla mít:-)♥taky,vůbec by mi nepřekážely..:-)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...