pondělí 12. srpna 2013

Jablíčkové školní desky a krabice do pokojíčku

Blíží se školní rok a tak se pomalu začínám koukat po školních potřebách,pastelky u nás letěj jedno balení za týden.Kupuji zásadně Maped a Stabilo,mám zkušenost,že 100x déle vydrží.V pátek jsem jela do Ikeje♥koupit postel,ale nebyla bych to já,kdybych netáhla žlutou tašku harampádí:-).Naprosto mne dostala jablíčková kolekce..sešit,desky a krabice!


 Tohle,co nevypadá zrovna vábně je olivová bublanina:-)...naše děti poprvé dokonce snědli olivy!!Recept je trošku nechutný,ale je z Apetitu,tak jsem to zkusila,dalo se to jíst,asi s vínem nejlepší kombinace..
těsto: 2 vejce,80 g hladké mouky ,1/4 litru mléka,celé balení rybiček v oleji,rozšlehat a zalít na olivy..pekla jsem 50 minut na 180....mimochodem po druhé už to péct nebudu myslím,že jednou stačí:-):-)



Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...