pondělí 26. srpna 2013

Obal na kuchařku

Včerejší počasí a formule 1 v televizi mne přinutili vytáhnout stroj...už dlouhou dobu řeším,že se mi nehodí barevně kuchařka a papírový obal nebyl zrovna dobré řešení,protože je hned špinavý.Mám zbytky ubrusu z loňských vánoc,je to povoskovaná,nebo pogumovaná bavlna,zkrátka omyvatelný ubrus ze spoda s bavlnou:-)) a tak jsem z něj ušila obal.Na fotce ještě prosvítá nezaschlé lepidlo,snad časem zmizí..
 

Mám objednáno♥
Mám objednáno♥
Objevila jsem tyhle malé kytičky,jejich háčkování mne zrovna strašně baví....

4 komentáře:

kecka zpod komonca řekl(a)...

povoskovaná bavlna? jak se s tím pracovalo? taky se chystám udělat si kabelečku na hyg. potřeby... na kuchařku by mě to nenapadlo, ale je to super nápad, po použití lehce přetřeš vlhkým hadříkem a je to

Míša řekl(a)...

Dobrý postřeh!:-)zatraceně to drhlo:-))příště si pod tu igelitovou část dám papír a ten pak jednoduše odtrhnu,nebo pokud to půjde tak šít s bavlněnou stranou dospod:-))...ale jinak super,nikde se nic nemusí entlovat,nic se nepáře a dobře se na látku i kreslí střih...ahoj♥a pak se taky pochlub prosím...M

Ajka řekl(a)...

Vypadá dobře a omyvatelný supr nápad!

kecka zpod komonca řekl(a)...

kecka hlásí zdolání omyvatelné ubrusoviny: http://keckazpodkomonca.blogspot.cz/2013/09/kosmeticka-tasticka.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...