úterý 17. září 2013

NAŠE!Bílé akvárium♥400 litrů

Takže hurá,projekt ,který trvá již od února se konečně dostal do cílové rovinky:-)♥Máme to slavné akvárium...je strašně zajímavé,že když chlap řekne bude akvárium,tak není prostor k diskuzi,já když chci novou skřínku,musím týden předstírat lásku,pak nenápadně podstrkovat fotky,pak naťuknout cenu a doouuufat,že pánbů taky přilačí...pak si i nechám klidně nadávat při montáži a stěhovaní(posunutí třeba rostliny:-) ),ale máám a stojí to úsilí...ale o akváriu,ani písmenko,barák se klidně provrtá skrz na skrz,(já musím hlásit každej hřebíček)
,cena naprosto nepodstatná pochopitelně..Tak jsem si k tomu alespoň hodila připomínky o vzhledu a byly zohledněny,takže krása!!Nemusím zdůrazňovat,že super by byl bílej píseček,černé kamínky,žádná kytka a hejno černobílejch skalárů ...tohle je zatím startovací osazení a ještě ani není vše hotové,ale prostě ukázat ho světu musím♥
Ten náš táta je totiž stráášně šikovnej,doufám,že si to přečte a večer mi vezme do modrožlutého domu:-))

2 komentáře:

Jana řekl(a)...

Míšo, moc pěkné počteníčko. Ono to s těmi našimi chlapy tak bývá, když se jim do něčeho nechce. Ovšem to co si vymyslí sami jde hned. Ale bez nich by nám bylo smutno.
Akvárko je parádní.
Moc se mi líbí Tvůj blog.
Měj se krásně.

Míša řekl(a)...

Ahoj Jani,mockrát děkuju!Máš pravdu,je to všude stejný:-)Tak se měj hezky♥ Míša

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...