úterý 3. prosince 2013

PŘEKVAPENÍ

V létě jsem byla s rodinou na dovolené na Krétě a vydali jsme se na výlet do Milli (opuštěná horská vesnice).
Vedro jak v Africe,naštěstí jsme si půjčili klimatizované auto.Myslela jsem si,že autem se dá zajet až k vesničce a tak jsem na výlet kývla..Půl hodiny jsme se prděli autem(které díky klimatizaci ztratilo výkon )do krpálů,až jsme dorazili na nepříliš dobře (jako vše na Krétě)označené místo s nápisem ukazujícím někam..Taťka to šel obhlídnout,pro mne je vždy nejlepší co nejdéle setrvávat ve studeném autě:-)...a už vidím jak na mne ukazuje ať se jdu podívat ...děti v autě rovnou hlásili *my nevystupujem!*,tak jsem šla...přijdu ke kraji silnice a dolů krpál,co krpál,propast.Směrem dolů prašná kamenitá cesta,já na nohách žabky,děti sandálky:-).Ale taťka nadšenej,to bude super jdeme tam!Dole slyším vodu,tak řikám,si děláš srandu,co když upadnem,nebo děti?nebo jestli je dole most ve stulu Indiana jones?!nejdu!!
No šla jsem:-)Nakonec to bylo docela pěkný,potkali jsme i kozy:-)(beee) a dali si i zmrzku..Ale proč to píšu?Cestou zpět,když mi kapal pot z čela jsem se na chvilku zastavila a mojí pozornost upoutal podivný strom se zvláštníma šiškama..Vzala jsem šišku a vzhledem k tomu,že jsem měla úpal :-)jsem to už dál neřešila..Šišku jsem dovezla domů a včera uklízím nepořádek ve stole v obýváku a koukám,že ze šišky se vysypala hromada semínek,tak mi to nedalo a googlošim,co že je to za divnou borovici???Holky já dovezla SEKVOJ!!!Nekecám,foto dodám:-),mám tunu semínek a jestli někdo máte zájem,klidně dodám,jen pozor na ty rozměry ,těch 50 metrů by vám asi vnoučata neodpostila..♥
HEZKÉ KLIDNÉ A VESELÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY ♥MÍŠA♥

5 komentářů:

Akkarin D. řekl(a)...

To by se hodilo k nám na zahradu, včera jsme se dozvěděli, že vedle na pozemku začnou stavět obrovský dům, ze kterého budou mít náš pozemek jako na dlani...

Míša řekl(a)...

:-)))dokonce roste rychleji než brabant.:-)dočetla jsem se,že má nárust metr ročně...kolik tedy semínek mám schovat?kmen má asi 5 metrů průměr u nás by stačilo 6 ks:-)) se sponem bych si hlavu nelámala:-))M.♥

Akkarin D. řekl(a)...

5 metrů? tak to nám by tím pádem stačily dva až tři :))

Kami La řekl(a)...

:D tak to je super :)) Budeš je někam sázet? :)
TWF Kami*

Míša řekl(a)...

Ahoj:-)!Chystám tajnou partyzánskou akci:-),par jich rozpěstuji v květinači a pak tajně zasadim na tajna mista.Zapišem si polohu a budem se chodit koukat,jak jim to jde v Čechách:-):-)....pokud je tedy nezdlábne zvěř:-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...