čtvrtek 12. prosince 2013

Vánoční tvoření

pro děti na besídku:-)
Letos nepeču,takže mám díky tomu čas věnovat se bohulibější činnosti:-),takže jsem naší Zuuz pomohla s výrobou..Vykrojila jsem tvar,zbytek už tvořila moje šikula...
TRANDA DAAA naše vánoční ozdobičky:-))FURBY♥
 Samotuhnoucí hmota KREA


5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týý jó.... fakt originál!

Akkarin D. řekl(a)...

:D to je roztomilý... já chtěla letos hrozně moc péct, mám dva druhy, jsem líná je nazdobit.. chtěla jsem péct třetí.. neměli v obchodě máslo... příští rok na to kašlu...

Míša řekl(a)...

Roztomile,ale ne k snědku:-)....důvod proč nepéct se vždycky najde:-):-):-):-)prď na to,od čeho jsou obchody:-)....dopřejme jim výdělek:-):-):-)

Míša řekl(a)...

Roztomile,ale ne k snědku:-)....důvod proč nepéct se vždycky najde:-):-):-):-)prď na to,od čeho jsou obchody:-)....dopřejme jim výdělek:-):-):-)

Akkarin D. řekl(a)...

Já měla myslím tu samou hmotu, dělala jsem z ní srdíčka. Před chvílí jsem "zdobila" cukroví, fuj to je tak ošklivý... navíc jsem se přeplácala, to furt někam kapala čokoláda a marmeláda a nutela... takže ten výdělek někomu moc ráda dopřeju :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...