středa 8. ledna 2014

Moje nové záclony ikea ALVINE SPETS



Tuhle změnu jsem už dloouuho plánovala,ALVINE SPETS jsou ale dlouhé závěsy...jenomže ty mi neprošly cenzurou:-((.U nás nesmí být nic přes topení:-((eee,jinak by prý špatně cirkuloval teplý vzduch a že prý se specializuji za zastavění všech topení v domě..atd..:-))..dobrááááááááá,tak jsem je dala vodorovně,na jednu stranu jsem našila řasící stuhu a pověsila.Výsledek není tak špatný.Na spodní straně zůstaly obloučky a to se mi moc líbí,celkově ten květinový vzor působí romanticky..Ale v létě nasadím dlouhou variantu!!!..M♥

4 komentáře:

M.A.R.K.I řekl(a)...

Míšo ...i takhle jsou moc krásné !!!! Marki

Míša řekl(a)...

Marki,děkuju Ti...♥

kecka zpod komonca řekl(a)...

taky to tak doma mám, přednášky o čemkoliv okolo radiátoru....
ovšem ty jsi to šalamounsky vyřešila ;)

Míša řekl(a)...

Jo,šalamounsky jsem jeden večer trucovala v ložnici a dolovala v paměti všechny křivdy co mi kdy udělal:-) a dva dny jsem byla nadmutá jak koza...:-))pak jsem vzala stroj a jela......
čau kecko:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...