středa 22. ledna 2014

Nové počteníčko a konečně sněženíčko♥

Já mám takovou radost,že konečně něco napadlo..Na seznamu píší,že Prahu 6 zasypala lokální bouře,proč néé séém?:-)
V poslední době málo píšu,mám neskutečné trable s naším školstvím.Mám ve škole tzv integrovanou dceru ,
co tam se děje- je na pořad černé stádo,ne ovce:-(..
Vzteky koušu nehty a alespoň listuji časákama,abych za hodinu zjistila,že nevím,co tam je,no alespoň je mám na delší dobu:-).
Zítra mne čeká zápis s naším všeználkem do školy..Držte mi palce,jsme příměstská část Prahy a tak se cpem pochopitelně do města..Abych zvýšila šance jdeme na 4 zápisy,hlavně ať nemusíme do té naší spádové...Chudák malej musí absolovovat takovou šňůru...










1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Jsem taky četla, že je Praha udivená z toho, že v lednu napadl sníh:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...