neděle 9. února 2014

IKEA LUSTR RIMFROST







POVEDL SE MI FANTASTICKEJ KAUF NA AUKRU...Ložnice je teď jak pro princezny:-)..Asi jsem měla nějaké lustrující:-)období,protože jsem vyměnila lustr i v pokojíčku.Nemá širm,takže krásně svítí..Dětem se také hned líbi a to i klukovi:-))
Vzhledem k nervozitě ze zápisů do školy jsem měla stěhovací období,takže i v kuchyni jsem přeházela kde co:-),skříně jsou probraný(naplnila jsem pár kontejnerů na oblečení )a sousedky taky dostaly pár tašek...:-))
Ještě bych se vrátila k zápisům.Takže nakonec jsem obešli 4 školy včetně naší spádové,do které fakt nechcem..Prcek už byl u posledního zápisu dost otrávenej,že zase ty tvary atd:-))ale co na plat..Minulý týden jsem dostala zánět močáku,takže jsem ještě absolovovala zápis se zvýšenou teplotou a antibiotikama,co by matka pro syna neudělala že?...:-).Doktorka mne sprdla,že jsem měla přijít dřív,ale prostě na doktora nebyl čas:-)
A výsledek? přišla zatím jedna dobrá zpráva,jsme přiajtý!!!A do Prahy:-))!!!Není to sice ta vysněná škola,je to varianta 2,ale naděje umírá poslední,zatím v naší jedničce nevydali rozhodnutí....Hned jak jsem to  včera večer zjistila,otevřeli jsme šampáňo,antibiotika neantibiotika:-))).....Slááávááááááááá♥

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

No vidíš, dobře to dopadlo:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...