středa 26. února 2014

Moje NOVÁ barva vlasů...Matrix

TAKÉ SE DOMA BARVÍTE?Já už od svých 15 let a je pravda,že je to znát,moje vlasy jsou hodně poníčené a suché.Občas jsem je i super vylepšila tím,že jsem se snažila dosáhnout blond pomocí melíru:-(...V posledních letech kupuji palette de luxe 218,ale vydrží mi vždy tak 14 dní a pak jsem žlutá...Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet barvu profesionální a největší chválu jsem vyčetla na Matrix...Takže jsem objednala na eshopu Zaos a  šla opět zariskovat:-)
Jsem ale maximálně spokojená,zvolila jsem odstín ultra P...koupila 9%peroxid (poradila mi moje kadeřnice,že stačí na ty moje sucháče) a hlavně nedávat až do konců....Barvu jsem nechala jen 40 minut i když doporučují 50,ale já měla bobky,že to spálím:-)..a super,po umytí mám vlasy fakt v lepší kvalitě,barva obsahuje keratin a opravdu odstín,který  jsem vždy chtěla...to co se mi dostalo na konečky malinko zešedlo,ale nebyl problém to vymýt fialovým šampónem...Takže jestli jste na tom někdo stejně a máte slámu místo blond...doporučuji♥

jo a koupila jsem si kuchařku,na tu ženskou jsem se vlastně vůbec nemohla koukat,jak mi lezla na nervy tím svým tónem ,ale recepty má dobrý... a styl je mi blízký ..♥  :-)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...