pátek 21. března 2014

Bála jsem se šedo šedé** koberec Morum ikea

ale nakonec jsem mile překvapená,jak to vyšlo ...Původně jsem měla koberec kostku millinge,ale stolek tak nějak zanikal a šedá sedačka měla takový prapodivný šedý odstín.....teď se vše hezky sjednotilo...

 nový přehoz PRIMAPARK...

 A ULOVILA JSEM DEKORACI ..NATŘU VYSKLÍM ,ZAVĚSÍM:-))

6 komentářů:

Martia řekl(a)...

Koberec ladí Míšo opravdu skvěle :o) a už jsem moc zvědavá na finální fotečku tvé nové dekorace.Měj se krásně.Martina

Ajka řekl(a)...

Dveře jako dekorace? To jse fakt zvědavá:-))

Petra řekl(a)...

Míšo,krásné bydlení!
P.S.děkuji za komentář,kleštičky na Cake pops jsem koupila v cukrářských potřebách určitě najdeš na Googlu.Měj se pěkně P.

Anonymní řekl(a)...

Určitě se budu Mìšo na Vašem blogu nadále
inspirovat....:-),má mmoc rada ten to styl.Ale ja mam pravě opačný problem,mě by se tam hodil tento kostičkový,ale nemůžu ho nikde sehnat.můžu poprosit o radu?děkuji Marcik

Míša řekl(a)...

Ahoj Marcik,klidně si tykejme:-))
Vůbec mne nenapadá,snad jen do nekonečna projíždět aukro,bazoš a mimáč,tam se občas něco vynoří.Držím palce a když seženeš,tak se prosím pochlub:-)
Děkuji za komentář a návštěvu..M.

Anonymní řekl(a)...

Dobry den. Mate to krasne. Muzu se zeptat jakou barvu jste pouzila?Popripade kde se da sehnat. Moc dekuji za odpoved. V.T.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...