čtvrtek 15. května 2014

Domeček ze starého prkénka od Kozla

Sotva taťka vytáhl paty z domu už fičím pro zakázané nářadí...♥
takže jsem pilkou ořízla okraje.Pila jela skoro sama,koupili jsme nedávno novou a pájkou (ten to vědět,tak ho klepne) jsem vyťupkovala předem nakreslenou hvězdu...Oficiální verze zní,že je to fixa:-))..trošku to smrdí asi jako když chytne utěrka ,ale ne nepříjemně..Ťupkala bych dál,ale v jednoduchosti je krása,tak jsem to nechala tak...

Nechci vůbec vědět,co doma dělají děti,když mi tu nejsme,pokud jsou po mně,tak potěš:-))




1 komentář:

Carolina Mia řekl(a)...

super příspěvek ...a moc mě to někoho připomíná - mě. U nás to je stejné...jak já jen zbožňuji, když moje láska odjede na chvíli pryč :-)))ten pak hledí... :-) Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...