čtvrtek 31. července 2014

Venkovní kuchyně zatím bez doplňků

Po levé straně se chystám na hnědou polici stenstorp z ikei,bohužel není skladem:-( úchytky ještě čekají na montáž...
 takto to vypadalo ještě před pár dny...

Tohle je proutí z ikei,většinou ho každý má jako dekoraci v nějaké nádobě.Mně při každém větším větru stejně leželo na zemi,tak jsem ho drátkem spletla do rohože za lavičku...


5 komentářů:

Martina Kopecká řekl(a)...

To bude nádhera. Už teď je to nádhera.
A to koště, to je super.

Carolina Mia řekl(a)...

...moc vkusné...super...Věrka

Martina Fendrychová řekl(a)...

To je nádherná kuchyňka, to se to bude kuchtit, až bude hotová :), krásné léto. Martina

Míša řekl(a)...

♥ děkuju moc za veškerou chválu...Výstavba začala nakreslením projektu a doporučením,že neexistuje nic takzvaně přiznané:-)..takže žádné šrouby,žádné desky ani trámky..přiznané mám zkušenost je= hnusné:-)...proběhla malá hádka,ale nakonec padla dohoda..
Dvířka měla být původně zelená,toužila jsem se odvázat ,koupili jsme v hornbachu tedy zelený lak v odstínu zeleň jedlová...Začala jsem brouzdat po webu a hledala kdo s tím odstínem má co natřené a zhrozila jsem se jak hnusné odstíny to na různých dřevech děla,něco naprosto mimo moje představy..leda bych tu pořádala velkou mysliveckou:-))Dobré mořidlo má ikea,nicméně není venkovní bohužel a tak jsme stylově zůstali u jednoho odstínu hnědé..:-)..no jo jsem spokojená,můžu se proletět v klidu na svém koštěti:-))

Ajka řekl(a)...

Paráda Míšo, to se bude vařit:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...