pondělí 11. srpna 2014

Hair TATOO!

ráno jsem zajela s naším frajírkem ke kadeřnici a trošku jsme se odvázaly:-))..i když toto je opravdu spíš konzervativnější tetování:-))...cestou domů mi miláček povídá,,mami učešeme to ale na krásu,že jo?řikám,vždyť jsi krásnej!..a on mi povídá:ne!vypadám jak papouch!!!tetování mít může,ale nagelovanej a rozcuchanej předek nedal:-))).
model se dost nasraně fotil:-)to už nekomentuju,kdo má chlapa ví o co jde:-)


 pokus o včerejší superůplněk...u nás rozhodně nebyl.To bývá měsíc větší teda:-))
 a chlouba :-)moje nová taška!!!splněný sen♥...v OC černý most byla s 30% slevou,kdybych ji nekoupila,tak bych si rok nadávala jak se znám..

4 komentáře:

Martina Kopecká řekl(a)...

Souhlasím komplet.
Měsíc? Četla jsem ódy, a tak jsme jak dva tataři s foťákem vyšlápli kopec a čekali. Fotky máme, ale takového punťu tu máme každý úplněk.
A mladej a vlasy? Kolikrát vyleze z pokoje, drží se za hlavu a:"Mami, nekoukej na mě, mám děsný vlasy"
:)

Míša řekl(a)...

:-))
Jak přes kopírák:-))

Carolina Mia řekl(a)...

...jé tašku mám taky a nosím ji celý rok. Dcera mi ji dal pod stromeček se slovy, že je letní :-) Háro skvělé...vyřiď vzkaz modelovi, že je boží :-) Krásný den.Věrka

Ajka řekl(a)...

Však to modelovi sluší:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...