čtvrtek 16. října 2014

IKEA VÁNOCE

Ráno jsem si zajela pro rohožku do předsíně a hurá!ikea má vánoce !Zdržela jsem se asi o hodinu :-))
vyfotila jsem jen co je pro mne nové a líbí se mi:-))

ubrousky se svícnem
 zvláštní druh luceren....

lucerny na led,velká bílá už je doma:-)

 tradičně hvězdy..tu ještě zvažuji ,ale myslím,že na parapetech už nebude kam:-))
 novinka..světelný řetěz,který si můžete sestavit samy...
 nové vzory svíček
 tyhle sovičky jsou úplně přenádherný,ale je to baňka a tak jsem je nevzala,u nás by asi dlouho nevydržely,a bude mne to do vánoc štvát:-))
 klícky taky je zvažuju:-))já se rozhoupu,až je vyprodaj:-))
 ráno ještě nikde ani noha
 velké svíčky ve skle různé vůně..
 ještě jsem nezaregistrovala tyhle motejly..
 nové košíky háčkované

a toto  do série  šedá barva
 a  ubrusy můj favorit je zelený běhoun v levo nahoře..ale nakonec šel z tašky ven,když jsem našla vánoce...by mi nezbylo:-((
 a tohle jsem vzala,ptáčky-po těch prahnu už rok a dám je na okno už teď,myslím,že jako podzimní dekorace taky jdou..
a hodně jsem zvědavá na dvě led světýlka ve tvaru vánoční ozdoby se jmelím..viz dole...
no a 1600 v háji..:-))(nemám tam tu rohožku,kdyby se někdo nemohl dopočítat):-))

2 komentáře:

Stella S. řekl(a)...

Míšo, super nákup ! Díky za ochutnávku,miluju Ikeu :)

Jarka Panci řekl(a)...

.... díky za typy....
Jarka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...