středa 19. listopadu 2014

Ahoj OLAFe♥

Schovám Tě teď na měsíc do skříně a pak Tě zabalím...
JO,A PROOČ?:-))
 E bay ..46 cm 230 kč včetně pošty sem z číny:-)

7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týýý jo ... ten teda je:-)))

Anonymní řekl(a)...

Opravdu paráda, to bude o vánocích radosti :o) Můžu se zeptat jak dlouho trvalo dodání, nemám žádnou zkušenost s ebay. Děkuji Gábina

MICHAELA řekl(a)...

Ahoj,deti se zblazni:-),k memu prekvapeni je i z krasneho sametu,cekala jsem* ala* materialy,ale je važne kvalitni a k sežrani:-)...e bay...male veci,jako treba pouzdra na mobil mi chodi cca 3 -4 tydny a tenhle velkej plysak sel obyc postou z ciny 2 mesice...uz jsem se s nim loucila:-).A musim priznat ze se mi jeste zadna zasilka a to to chodi obyc, neztratila....OBJEDNAVEJ:-)

Martia řekl(a)...

je krásný :o) už jsem o tom slyšela ale stále nemám nějak důvěru :o) Měj se moc hezky.Martina

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za zprávu, hmmm tak to bude mít Ježíšek zpoždění :o) Už jsem koukala a nevím jakého vybrat, mají tam toho, ale nějakého snad vyberu :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,já nemám zkušenost nejen s objednáváním a ani nevím kde objednávat např.hračky.E bay je jen přeprava a jinak zboží se objednává na jiných stránkách?Moc děkuji z odpověd.V této oblasti jsem ještě velký neználek.Eva

MICHAELA řekl(a)...

Evičko,byla jsem na tom úplně stejně.Prostě se neboj,otevři www.ebay.com a pomocí překladače,pokud neumíš anglicky to tam hokus pokus prolistuj...já bych se asi taky bála objednat něco dražšího,ale do 300 jsem v klidu.Kdyby náhodou,tak člověk v životě přišel o víc ne?..Držím palce..a asi bych to zkusila až po vánocích,teď je těch balíčku po světě moc a pravděpodobnost, že se někde zaseje je asi větší:-).Krásný den M♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...