čtvrtek 13. listopadu 2014

Rýžovar

Několikrát jsem v různých rozhovorech zaslechla ,no rýži jedině z rýžovaru,  a uznávám je to tak!
K nákupu mne dohnaly tyto důvody,rýže mi pokaždé uteče,několikrát jsem ji i připálila ,nebaví mne u ní stát a míchat, a nikdy není tak dobrá jako v číně (restaurace).
Našla jsem akci takže mne ve slevě stál 550 kč..už jsem vyhodila i víc peněz za nepovedené nákupy,takže jsem do toho šla:-)
Takže v klasickém poměru 1:2 jsem dala rýži voda a zavřela a zapla rýžovar.Po chvilce se začne odpařovat voda a asi za 15 minut je vše hotovo,rýžovar se sám přepne do režimu ohřev.Nikde nic zpatlané,rýže hebká.Já ohřev vypla a nechala rýži ještě asi 20 minut stát a i tak byla při podávání pořád teplá a dobrá:-).

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Tak to já dělám jen pytlíkovou:-))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...