čtvrtek 25. prosince 2014

24.12.♥

Nám se ten den a hlavně večer vážně povedl♥...
Děti šli večer brzo spát,aby se konečně dočkali toho štědrého dne...(usli kolem půlnoci.-))..
takže ježíšek co nechává vše na poslední chvíli pěkně makal do 2 do rána:-))..já ne,já spala:-)).
Odpoledne jsem nachystala stůl a jeli jsme do kostela pro světlo od ježíška...Než jsme se vrátili,tak u nás byl ježíšek.Určitě u nás byl jako u prvních!,protože ve 4 ještě není tma a on už nám donesl(moudro našeho syna:-))...Nechali jsme děti trošku potrápit a dárky pěkně rozbalit až po upečení kapra a dojedení posledního kousku bramborového salátu na talíři.Pravda několikrát tu došlo málem na zhroucení.Z jednoho dárku koukal černý ocásek....já tvrdila,že je to kus pásku od županu a dcera,že ocásek od Minnie,kterou si přeje od října tak intenzivně,že je přesvědčená,že ji dostat musí:-))...
Letos nám ježíšek dárky nepopsal jmény a tak jsme nejdřív všichni hmatem hádali co by tam asi mohlo být a pak děti na střídačku rozbalili...Bylo zábavné vidět,kdo nechce pastelky a čí je tank nebo Olaf.Měli v tom naprosto jasno:-))...Čím jsem starší,tím větší potěšení mi dělá radost dávat dárky ...Byl to krásný večer...





1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Taky jsem navrhovala, že nebudem popisovat balíčky, ale to by prý kluk zabavil autorádio, tak to neprošlo:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...