středa 10. prosince 2014

ikea koberec ..hurá je doma

 22.11 jsem ho zaklikla a dnes tj 10.12 teprve dorazil...už dlouho jsem nenarazila na tak špatně vlastně téměř vůbec nekomunikující prodávající...psát jí negativ nebudu,jsou ty svátky....



 zevěsila jsem hvězdy,musela jsem na ně koupit nový řetěz,protože původní byl moc dlouhý a v ikee už nemají ty nasazovací hvězdičky,(jsem si naivně myslela,že dokoupím:-( )
 svůj slavný den jsem si jela užit do ikei...bohužel ne sama,Zuz kašle,tak jela místo školy se mnou..stálo mne to karkůlku a pití a pečený brambory a koníka..no super..ale je pěkná...
 čaje z ikei,voní i chutnají dobře ajeden balíček za 39,-kč...
 vzala jsem si pekáček s roštema mísu ...
 jo a Věrko,taky se mi tenhle koutek moc líbil,klidně bych zasedla ke stolu,já miluju to obložení dřevem a ty obrovské lustry..:-)

2 komentáře:

Věra řekl(a)...

Míšo zdravím:-) koutek je pěkný,hned bych něco přestěhovala k nám:-) Koberec je super!Sluší mu to u vás.Hezký večer Vera:-)

Carolina Mia řekl(a)...

Krásná procházka Tvým slavným dnem. Také bych zasedla a povídala si a povídala... Věrka ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...