středa 3. prosince 2014

Proč nemůžu blogovat?:-(

protože prostě blbě vidím...Už to trvá delší dobu,co mne tak urputně bolí oči a to i po poměrně krátké době u pc nebo u  televize nebo u tabletu...Jsem moc unavená a oči bolí a hlava!au!
Nejdřív jsem nasadila jód a kyselinu listovou a éčko a vápník hořčík zinek.. a nic..udeří 21 h  a já jak stará babka ležím v pelechu úplně hotová,s bolestí hlavy a snažím se usnout..
Jako starej panikář jsem s pochopitelně diagnostikovala už kde co..No nakonec se ukázalo,že jsem slepá jak patrona a to na dálku i blízko...zašla jsem na oční a je to na dvoje brýle:-)).Docela jsem se musela smát,když jsem popsala doktorovi co mi je ,že nemůžu číst protože mne bolí hlava a on se ptá a co do dálky,to vidíte jak?Říkám :normálně ,dobře..a prd...1,5 dioptrie:-))...Musím říct,že mne teda zdrtila cena a pobavil příspěvek pojišťovny:-)))..Brýle jsem vybírala asi 30 minut,přece jen mne budou hyzdit 24 hodin denně,tak ať zmírním trauma:-))...No,příští týdne je mi 40!..vůbec nemám krizi ,naopak je mi teď nejlíp,jak kdy bylo,ale ty brejle nedávám:-))....
NOVÝ ETAŽÉR Z DEPOTU

 DŘEVĚNÝ STROMEK TAKTÉŽ DEPOT
STŘÍBRNÝ TÁC HVĚZDA A DŘEVĚNÁ HVĚZDA TAKÉ DEPOT


A TAKHLE PŘEDLOŽKA NA WC....
Pomalu začínám zapínat i osvětlení před domem.Vánoční pohodičku mi ale kazí jeden nákup na mimáči.Našla jsem super kobereček za nemálo peněz.3 dny jsem se doprošovala o podklady k platbě,obratem jsem zaplatila a teď už týden žadoním o odeslání..Nejdřív se to paní asi nehodilo,teď mi prý psala,že má nemocnou dceru,nemám pochopitelně žádnou zprávu a snad prý odešle dnes:-(((.No zatím jsem lehčí o 1500 kč a čekám ....Mám dost pochopení,sama mám 3 děti,z toho jedno hendikep,ale tohle fakt už smrdí výmluvama...ach joooooo

3 komentáře:

Carolina Mia řekl(a)...

Milá Míšo, máš to doma krásné. Jinak i já příští týden mám den ražděnia :-) narozenin. U mě v úterý. Který den u Tebe ? pá Věrka

Anonymní řekl(a)...

Milá Míšo,
z brýlí si nic nedělejte ,dnes jsou brýle modní doplněk, ne jako za našich mladých let / jsem stejně ,o kousek starší než vy, tak vím co mluvím/ :)) ,pak se pochlubte jaké jste vybrala. Já nosím brýle do kina na titulky ,doma n aTV a do auta za šera a tmy.. ale možná brzy budu muset pořídit i jedny na normální nošení, občas mám problém na dálku ,že někoho nepoznávam:)

Jinak máte moc hezký domov, krásně vyzdobený.. s koberečkem mě to mrzí, napište paní ,že se obrátíte na adminy pokud ihned nepošle a že jí uděláte ostudu na MMB..
Petra

MICHAELA řekl(a)...

Dobrý den,děkuji moc za podporu.Já jsem stejný případ,lidi v obci rozeznávám podle toho jakého venčí psa:-) a divadlo Adams family jsem měla téměř v mlze:-))...když řídím ve tmě,držím se pravého kraje vozovky:-))
Asi vím o čem mluvíte.Měla jsemm na zš kamarádku s brýlemi a pamatuji na její světle hnědý obří plastový model,co občas nosila i na gumě,když povolila nožička:-).Chudák,bývalo mi jí líto...
S koberečkem čekám do konce týdne,pak rozjedu hon na čarodějnici:-)
Děkuju ,pěkné dny M.♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...