pátek 9. ledna 2015

Koberec Alvine ikea

 přehodila jsem koberce,tenhle budu používat po zbytek roku...ještě bych potřebovala jeden stejný do kuchyně,ať to mám jednotně..kdyby na něj někdo narazil v ikee,dejte mi moc prosím  vědět.Sehnat tenhle byl lov trvající asi 2 roky.....Ještě vyměním polštáře za nějaké kytičky a svalím se na gauč..Tento týdem to byl dost kouř:-)).Pěkný víkend M.

6 komentářů:

Věra řekl(a)...

Ahoj Míšo,tak tenhle koberec z Ikei neznám.Je parádní!Hezké svalení na gauč:-) Vera

Ajka řekl(a)...

Koberec pěkný, ale víc se mi líbí ten stolek.-))))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,moc pěkný kobereček.v předminulé příspěvku jsem psala komentář k bolavým ouškám.snad se k němu dostanete,Helena.

MICHAELA řekl(a)...

Dobrý den Helenko,,děkuju za pochvalu :-)...
Ale ano,komentář k bolavému oušku jsem četla..O cibuli vím,používám z ní sirup na kašel a po pravdě se vážně osvědčil.Určitě na tom něco bude,ale úplně po pravdě přiznávám,že do ucha bych se bála sama cokoliv kapat...ale neodsuzuji a nezavrhuji:-))...Děkuji za Vaše návštěvy i komentáře...krásný den!

MICHAELA řekl(a)...

Je zmatlanej ,ale foťák byl milosrdný..:-)..kolikrát vyfotím,přeleštím a pak přefotím,ten mi občas dává:-))

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer,chápu vaše obavy.jisté je,že moje děti od té doby už nikdy nepoznaly bolest oušek.přeju hezký večer,Helena.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...