úterý 6. ledna 2015

Trofej našla místo..

No a já jako každý rok popíjím...Je to vážně s podivem,ale tyhle potíže se ohlásí každý rok ve stejnou dobu a to už poučena nemachruju a nosím tílko a když hodně přituhne,nasadím i punčocháče pod kalhoty..Asi to bude imunitou,jinak fakt už nevím...

6 komentářů:

Věra řekl(a)...

Ten tvůj jelen se mi tůze líbí!.-)Prosím kde se dá sehnat?Na močové cesty moc neporadím,snad jen zkus každý den po osprchování promasírovat nohy- chodidla krémem,ale poctivě! A pak teplé ponožky.Zní to asi divně,ale mám to od jedné dobré bylinkářky.A brusinky,pít,pít a pít...Pa hezký den at je líp.Věra

Inka Fejfušová řekl(a)...

Míšo znám( to pití) a lituji Tě! Vím, jak to umí potrápit! Ať to brzy přejde .Inka

Ajka řekl(a)...

Věrka radí dobře, brusinky jsou nej, a hlavně teplo od nohou.

MICHAELA řekl(a)...

Holky děkuju,máte pravdu!Rozkaz provedu:-)).Krásný den M.

Věra řekl(a)...

Míšo děkuji za odpověď na mých stránkách,odpo kouknu,neznám:-) můj mail,třeba se někdy hodí:-) kratochvilovavera@klikni.cz. Pa hezký den

Anonymní řekl(a)...

Krásná trofej:-)Jinak jestli můžu poradit, na zánět močových cest mi nejvíc pomohl Uroval extra kapky od firmy Valosun.Před 2 lety se mi záněty pořád opakovaly,měla jsem i ATB a po těchto kapkách mám díky Bohu klid.Tak vyzkoušejte Mirka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...