úterý 10. února 2015

Pro INKU FEJ:-) TVOŘÍM TVOŘÍŠ TVOŘÍME

Ahoj Inko,Tvůj příspěvek mne opravdu rozesmál,kéž by i u nás ve škole byla alespoň jedna učitelka jako Ty!:-)
Určitě jsi s zapsala do dějin této rodiny a ještě jejich pravnoučata uslyší o této zajímavé slohovce:-)) mnohokrát!...
Já sprostá slova dětem nezakazuji,naopak,sprostá slova mají svůj význam a tak jsou u nás povolena.Ovšem s velkou vyjímkou,mohou se říkat jen na záchodě a pak se musí  vypláchnout a umýt pusa!
Strašně se bavím,když slyším,jak děti sedí na wc a trénují,co ve škole a školce nebo bůh ví kde pochytili...-)). A když jim slovíčko uteče někde mimo wc,stejně musí dojít vypláchnout a umýt pusu,aby se toho fujtajblu zbavili...
Měj se krásně!♥


5 komentářů:

Inka Fejfušová řekl(a)...

Milá Míšo, musím Ti moc poděkovat. Speciální příspěvek pro mě ještě nikdy nikdo nenapsal. A navíc jsi mi moc připomněla,dětství mých dětí.Také jsem jim tvrdila, že jim bude smrdět z pusy, když budou mluvit sprostě:o)). Na záchod jsem je neposílala, ale musím napsat, že to je skvělý nápad,který se mi moc líbí a i ty výplachy:o))..Určitě to začnu praktikovat u vnuček:o)..Přemýšlím, zda by se výplachy neujaly i ve škole:o)). Představuji si některé žáky na II. stupni,jak tráví hodně času u umyvadla:o)). Jen ta představa sama o sobě mě vážně pobavila!
Měj se moc krásně a musím napsat, že skvěle vychováváš své děti..
Přeji krásné dny a mco díky..Inka
Jeden podobný příspěvek jsem už psala a tak vlastně nevím, zda už u Tebe někde není. Protože se ale neobjevil, tak píšu raději ještě jeden:o))..snad nějaký schválíš:o))

Ajka řekl(a)...

Taky ti nejdou k Ince psát komentáře?
Hele ale tvůj způsob je dobrý, asi zavedu:-))

MICHAELA řekl(a)...

♥..Ahoj Inko,děkuju za reakci♥:-).
Jsem ráda,že Tě potěšil můj příspěvek pro *JEN Tebe* ♥...Už mnohokrát jsem Ti chtěla napsat komentář,ale jak píše Ajka,nemám šanci:-))Tak jsem to takto vyřešila po svém:-)a ještě jsem Tě tím potěšila,takže mám radost i já:-)...strašně ráda čtu Tvoje příspěvky jsi moc milá!Večer se chystám vše povyprávět svému muži,jsem zvědavá,jak to u večeře dám,jak budou děti čuchat ,že se bavíme o něčem zakázaném,a proč se tak smějeme slovu kosočtverec:-)))krásný den.M

MICHAELA řekl(a)...

Čau ohřejvačko párků:-))..jo,nejdou mi Ince psát komentáře,pokaždé se mně to snaží přesměrovat na g+ a to já nechci...není to jediný blog,asi mám já nebo druhá strana něco v nastaveních jinak..jinak si to nedovedu vysvětlit,když je to po jednou střechou googlu..ahoj,díky za komentář♥ M

Ajka řekl(a)...

Míšo, to je tím, že máme profil pouze u Bloggeru. Pokud má někdo profil i na Google+ a má tak nastavené komentáře, tak se tam nedostaneme:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...