pátek 21. srpna 2015

Roleta Tupplur ikea

 Roky jsem nemohla našemu *vedoucímu*vysvětlit,že když máme ložnici na východ a ráno vychází slunce,tak že mne to budí.Můj argument,že žaluzie nejsou *světlotěsné*a vycházející slunce je ostré a budí mne,naprosto nepadl na úrodné pole:-).Až letos.-).Šla jsem na to chytře.Zavěsila jsem na okno ještě přes žaluzie černý povlak a předvedla,co je podle mne temno.-).Názorná ukázka jako pro děti:-))))a dostala jsem schváleno koupit roletu.Už jsem si myslela,že jsem stará babička co prostě bude vstávat s rozedněním a prvním zakokrháním a ne,pořád jsem mladá holka co umí chrnět:-))...Trhám rekordy až do půl 10 třeba:-)...Děti jsou tedy lepší:-).




 Minule jsem v HM HOME nakoupila za 70 kč kus pár doplňků...jak tak na to koukám už mám něco zlatého,stříbrného i bronzového:-)..po pravdě,když dorazila tahle móda,řikala jsem si *nikdy*...:-)


Dnes fičím nakupovat školní potřeby,a bačkory a cvičky,no vždyť to každý zná.Chci se vyhnout davům...Nepopsatelné nadšení pochopitelně:-)).
M.

3 komentáře:

Carolina Mia řekl(a)...

...i já ráda trhám rekordy...ale brzy mi to skončí...od 1.září s nástupem dítka do školy :-( Věrka

MICHAELA řekl(a)...

Ahooj,k Tobě neni co dodat,Ty jsi trhla ten největší....vidím,jak si to všechno užíváš💕💕💕.Na narozky na Tebe myslim😊

Carolina Mia řekl(a)...

:-) I já na Tebe :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...