pondělí 3. srpna 2015

Soutěž elegance historických vozidel

V zámeckém parku v Kuníně.
Dlouho jsem tu nepsala,předělávala jsem zahradu se kterou už jsem konečně spokojená a hotová.Pár detailů tam ještě je,ale nechávám si je na později.Zatím odpočívám a kochám se.
 O víkendu jsme si vyrazili navštívit příbuzné a společně jsme zašli na krásnou akci ze starých časů.Já osobně jsem nikdy nebyla na výstavě veteránů a vůbec se v nich nevyznám,krásu  starého auta hodnotím podle barev a je li naleštěné:-)).Akce ale byla spojená s módní přehlídkou z období protektorátu a tak si tam i holky něco našly.Mně osobně okamžitě okouzlily slunečníky,které se tam daly i koupit,ale 1500 se mi zdálo moc..Celé odpoledne provázela hudba ze stejných let a tak tam bylo příjemně,atmosféra vážně krásná....a hudba z flašinetů....







jasně,že jsem se poohlížela po parku po inspiraci,tohle je zdařilé nádvoří,uprostřed zastřižených tisů a buxusů je gaura co krásně kvete....mám ji také na blogu mrkněte ZDE


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...