čtvrtek 26. listopadu 2015

I když

je před vánocemi a raději si obvykle koupím rostlinu nebo svíčku,šla jsem do sebe a koupila i něco jen pro sebe...Sleduji občas na TV BARRANDOV pořad Popelka a trošku mne to donutilo se podívat do zrcadla a  do skříně a  taky do sebe...Ve skříni co *kus to hnus*,v zrcadle *sámodómo* obarvená blondýna a tak jsem si šla udělat první radost.Koupila jsem si kabelku!Mám dobrou náladu,cítím s lépe,takže úkol částečně splněn,teď už k holiči(to si dám k narozkám) a po vánocích na nákupy...Ale jak to ty holky dělají,že mají plný skříně moderního oblečení a 6 značkových kabelek a 10 párů luxusních  bot,to mi zůstává záhadou..Já sama sobě slíbila,že se pokusím si každý měsíc koupit jednu kvalitní věc pro sebe.Ne kytky,ne dekorace,ne oblečení dětem,to vše jen v případě nutnosti.Ale příští rok se musím dát víc do kupy jako ženská,zvolním a budu si dělat radost...
 to je ona♥,koupit se dá na next direct...je to kabelka,ne obří bag na nákup,ani neforemná květovaná taška,jak je mým zvykem.....ale ka- bel -ka  :-)
 včera jsem zajela do OBI..a vysázela na okno trošku zeleně..3cibule hyacintů  mám i ve váze,alespoň se nebudou tolik vyvracet,až pokvetou..



 náš včerejší chvilkový snížek:-)

5 komentářů:

jaimojvrt.blog řekl(a)...

Sve najbolje u nadolazećim danima Adventa. Lijep pozdrav, Ana.

Ha Ja řekl(a)...

Míšo kabelka je moc pěkná brala bych takovou hned a na hyacinty se taky chystám......
s tím oblečením nejsi v tom sama - neboj.... taky se nad sebou zamýšlím.....zvládneme to neboj...Hanka

Věra řekl(a)...

Ahoj Míšo,kabelka je moc hezká.Taky nevím jak to ty holky v Popelce dělají,že mají plné skříně a narvané botníky.-)Já miluju balerinky,dobře se mi v nich řídí...někdy i v zimě.-D A můj nej ohoz jsou baggy a svetr pod zadek.-)nazuju huculky a frčím.-)Ale začala jsem se malovat a důkladněji česat.-)No už mám na to věk,že jo.-)
Doma to máš krásně načančané,útulné...
Pa hezký večer V.

MICHAELA řekl(a)...

Jo,pravda Věrko,taky dávám přednost pohodli ☺.Mluvíš mi z duše,je težké být mezi školou a domovem a samoškou za dámu,ale musíme,musíme...Děkuju za pochvalu,od Tebe pani *panimamdomauklizenostale* mne to zvlášť těší...:-).M.

Petra Čechová řekl(a)...

Míšo, kabelku chválím a hyacinty taky. Mám to podobně. Děsím se toho, že budu muset vytáhnout paty z domu někam do společnosti. Páč bych musela asi v pytli:-) Měj se! Petra z hájenky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...