středa 18. listopadu 2015

Nákup Primark Drážďany....

Byla jsem už v sobotu,ale nějak jsem neměla náladu psát,po tom co se stalo v Paříži poslední  dny vlastně jen sleduji čt 24.....
Dokud nebyla vlna uprchlíků, tak jsem vlastně neměla obavy,zdálo se mi vše daleko,ale teď,když budou i tady u nás,může být jejich přítomnost třeba i otázkou mého života,nebo vlastně smrti a pro moje děti to může být už běžná realita,a to NECHCI!
Takže nákup..DĚS BĚS!
PRIMARK našlapanej ČECHAMA!Kdyby jednotlivci,ale celé rodiny stojí u štendru,kde si mamča prohlíží svetr:-)...nedalo se tam ani pohnout:-(...Pro to co jsem jela nemám,mám opět nákup pro děti...Ráda se vždy stavím v Depotu a nakupuji dekorace,ale zjistila jsem že se opakují a vlastně jsem loni nakoupila téměř vše co mají i letos a tak mám jen svíčku za 5E...ale u nás ji nemají,tak nelituji ceny...pokud vás zajímají ceny a nějaká inspirace na blížící se vánoce odkaz je ZDE
Omlouvám se za fotky,ráda bych nafotila víc,ale mám nějaký problém s telefonem,pokaždé,jak přejedu hranici čr,tak mi začne doslova hořet baterie(opravdu ten telefon dost topí) :-) a asi do 4 hodin se plně nabitý telefon vybije do 0!... jsem z toho fakt otrávená,mám samsung galaxy s4 mini,jsem s ním jinak vážně spokojená,ale tohle mne se..,už jen pro to,že jsem pak i bez hodinek.-)..Aby se mi to nestalo,vzala jsem si s sebou telefon dětí a když jsem ho zapla,tak jsem zjistila,že nemají nastavený dobře čas!já myslela,že mne klepne.Bála jsem si,že mi odjede cestovka a nepočkají na mne.Vedle mne zrovna seděla rodina neslyšících a tak se obávám,že by mne asi nenahlásili:-):-)...Přejezd přes hranice vůbec nebyl problém,sice tam stála kontrola,ale autobus nikdo nekontroloval,trošku jsem měla obavy ať nás nezdrží,průvodce byl pankáč s kohoutem a řídil Ukrajinec:-):-)...Ale podezření policie nevzbudili:-))
toto je ta slavná svíčka...:-)











 Triko za 3E,pásek za 1E!,hřeben obrovský za 4E,peněženka za 4E,kabelka za 3E,čelenka za 1E,boty za 3E,To vše patří mojí prostřední lásce .-)
 Pro mne jako vždy svíčky (1E kus),kabelka 8E,bunda za 7E,mýdla mám z drogerky co je hned vedle (muller),jsou za 0,55 a voní úplně jinak než ta naše,a já ráda změny:-) a tradičně JOHN FRIEDA na moje suché krepaté vlasy..bez těhle přípravků už nemohu žít.cena v akci za 5E kus..

pásek 1E  :-)kabelka má hezký detail..
 trika pro mojí nejmenší lásku,cena 3E je pro mne jak mucholapka,vzala bych tam těch trik asi 100,ale náš stylista nemá rád obrázky:-)..košile za 7E...

bomboška pro tátu.-)

3 komentáře:

Věra řekl(a)...

Ahoj Míšo,jsme na tom stejně...nemám náladu,bojím se co bude.Děsí mě dnešní situace a přístup některých politiků!
Můj telefon dělal to samé!Fakt.-)Nejprve občas...pak jsem jednou chtěla vypnout Wifi a ona vypnout nešla...nepomohl restart...nic!Jen se okamžitě vybil jak se marně snažil spojit s wifi...
Tak mám telefon nový.
Hezký den pa V.

Petra Čechová řekl(a)...

Míši, parádní nákup. Zaujaly mě ty dekorace. Vypadají suprově. My jezdíme do vídeňského Primarku, ale max dvakrát do roka. Ty davy bych víckrát nedala :-) ČT 24 u nás jede nonstop. Je to šílené!!!!!

MICHAELA řekl(a)...

Ahoj holky,díky moc za komentáře...Všichni tiše trpíme stejně...
Je hrozná doba...já myslím,že se toho už nezbavíme,možná to utluměj,ale kdo ví na jak dlouho... Já dnes jela se Zuz na opravu rovnátek a nelžu,že mi v metru kolem Muzea a I.P.Pavlova bylo ouzko...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...