čtvrtek 3. prosince 2015

Tady chlubilka obecná

Rozhodla jsem se sundat záclony.Zahrada už přece jen povyrostla a tak není třeba záclon.Tedy alespoň z části kde je kuchyň.Dlouho jsem měla v hlavě  plán a hurá nastal správný čas.Látka je jak jinak než z ikeje,spodní šedou krajku jsem včera koupila v galanterii v Paládiu na náměstí republiky.Chodím tam často a vždy seženu přesně to ,co potřebuji...Vše v mém stylu,hlavně jednoduše a umyla jsem i okna...To se dalo čekat,že jak sundám záclony a budu chtít fotit okno bude mi na skle viset ptačí hovno:-)a taky že jo...






 Květy na okně už se začaly krásně otevírat......





4 komentáře:

Věra řekl(a)...

Ahoj Míšo,hvězdy jsem nandala na okno včera.-)Máš to doma nádhernýýýý,útulnýýýý a jsi baba šikovná!.-)Hezky den Věra

Carolina Mia řekl(a)...

...a hned je doma víc světla...taky jsem koukala, co záclony chytnou světla. Zavěsila jsem místo nich origami na klacek. Jinak se nám to už blíží, co ? :-) Pá Věrka

MICHAELA řekl(a)...

Děkuju za pochvalu Věrky:-),jo víc světla:-),víc pravdy:-).
To šero bylo mnohem milosrdnější.Už drbu linku,protože je strašně všude opatlaná a toho prachu,ježiš!!!:-))..
M.

Carolina Mia řekl(a)...

VŠECHNO NEJLEPŠÍ !!!!!!!!!!!!!!!!! Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...